07-10-2022 Η ανεπάρκεια του ΣΥΡΙΖΑ δεν κρύβεται από τη «λάσπη στον ανεμιστήρα»

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με τις αιτιάσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για την Ειδική Αγωγή, ανακοινώνει:

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδίδεται για άλλη μία φορά, με θράσος και εργαλειοποιώντας το ευαίσθητο ζήτημα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε μία απόπειρα σπίλωσης μίας τεράστιας προσπάθειας Κυβέρνησης και υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για κάλυψη των αναγκών στον εν λόγω τομέα.

Αντίθετα, λοιπόν, με το τι έκαναν οι ίδιοι ως Κυβέρνηση, αλλά και με τα ψεύδη που διασπείρουν, ελπίζοντας ότι «κάτι θα μείνει» από τη λάσπη στον ανεμιστήρα, η εικόνα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση έχει πλέον αλλάξει ριζικά, και τα στοιχεία είναι ενδεικτικά:

Προσλήψεις για εξειδικευμένη υποστήριξη μαθητών

 

ΣΥΡΙΖΑ (2018-2019)

ΝΔ (2022-2023)

Αύξηση

Εκπαιδευτικοί

7.553

14.762 (Α’ φάση)

95%

Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

928

1.294 (Α’ φάση)

39%

Σχολικοί Νοσηλευτές

1.127

2.007 (Α’ φάση)

78%

Κονδύλια για την κάλυψη αναγκών

 

ΣΥΡΙΖΑ (2018-2019)

ΝΔ (2022-2023)

Αύξηση

Για στελέχωση εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών

117.717.373,00 €

209.820.130,80 €

78%

Για στελέχωση υποστηρικτικών δομών

13.134.073,69 €

33.067.200,00 €

152%

Και επιπλέον: 

6.000 μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση, έναντι μηδενός της θητείας ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλων των προηγούμενων ετών, οι πρώτοι στην ιστορία της χώρας που διενεργούνται μέσω διαδικασιών ΑΣΕΠ σε απόλυτη διαφάνεια.
Επενδύσεις σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ύψους 10 εκ. ευρώ.
Για πρώτη φορά στη χώρα, έχει καταρτιστεί Στρατηγικό Σχέδιο για την Ισότιμη Πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία στην Εκπαίδευση πάνω στο οποίο κινείται το ΥΠΑΙΘ συγκροτημένα με συγκεκριμένους στόχους και ορόσημα για απτά αποτελέσματα υπέρ των μαθητών μας και των οικογενειών τους.

Η αλήθεια είναι ότι, ενώ παραλάβαμε ένα χάος από το ΣΥΡΙΖΑ, καταφέραμε να έχουν τοποθετηθεί οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό νωρίτερα από όλα τα τελευταία χρόνια και πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να σχεδιάσουμε στρατηγικά την ΕΑΕ, να δρομολογήσουμε την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων, να εντάξουμε τους μαθητές μας στο σχολικό περιβάλλον, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.